ME KIRJUTAME TURUNDAMISE LIHTSAKS

BRANDFLIXi loomisel oli üks peamine eesmärk: panna ettevõtjad oma turundusele uue pilgu läbi vaatama,

sest turundus ei tähenda ühekordset reklaamikampaaniat või aeg ajalt mõne postituse avaldamist sotsmeedias siis, kui inspiratsioon peale juhtub tulema. Kindlasti ei ole turundus ka midagi sellist, mis ainult suurtele ja edukatele ettevõtetele on mõeldud, sest vaata...

IGA ettevõte vajab müügi tegemiseks tähelepanu ja klientide usaldust. Selleks on tarvis sihtgrupiga järjepidevalt suhelda. Aga kuidas sa suhtled, kui sul pole sisu?

Enne video, podcasti, blogipostituse, uudiskirja, reklaami või mistahes muu turundussisu avaldamist on see kõigepealt tarvis valmis kirjutada. Ja teha seda nii, et see kotiks sinu potentsiaalseid kliente.

 

BRANDFLIX on kamp copywritereid  ja sisukirjutajaid, kes kaasaegseid turundusprintsiipe silmas pidades turundustekstid brändide jaoks väärtuslikuks varaks muudavad.   

 

Kõik algas 2021.aastal, mil turundusmaailmas valitses suurte muutuste aeg. Ettevõtjad seisid valiku ees kas jätkata vanamoodi või muuta oma turundus empaatilisemaks, inimlikumaks, põnevamaks. Paljudel väike-ettevõtjatel puudusid kiireks reageerimiseks oskused ja vahendeid. Turundus oli nende jaoks keeruline. Seega tuli BRANDFLIXi asutajal, Marlen Maisil idee...

 

(Marlenil oli selleks hetkeks selja taga 14 aastat ettevõtluskogemust: restoraniäris, iluvaldkonnas ja meedias, millest viimased 3 aastat oli ta tegutsenud eduka turundajana. Ta koolitas end mitmete maailma tippekspertide käe all nagu näiteks Grant Cardone, keda Forbes Magazine nimetas Nr 1 turundajaks ning Tai Lopez, keda Entrepreneur Magazine nimetas Nr 1 sotsiaalmeedia influenceriks.)

 

 ...muuta turundamine ettevõtete jaoks lihtsamaks.

Iga uue asja alustamine on raske. Nii seisis ka BRANDFLIX esialgu vastamisi mitmete takistustega. Aga Marlenil oli selge visioon  –  luua Eesti ettevõtjate ja turundajate jaoks keskkond, mis keskendub bränditurunduse planeerimisele, turundussisu kirjutamisele ja konkurentsist eristumisele - ning teha seda võimalikult lihtsalt.

Nüüd olemegi missioonil panna hingega ettevõtete turundustekstid lause-lause haaval elama ning haarata lugejad kaasa.

Oled teretulnud meiega sel teekonnal ühinema!

 

VAATA SIIA, KUI SOOVID ÕPPIDA

VAATA SIIA, KUI SOOVID KOOSTÖÖD TEHA

 

MEIE SÜDAMEASJAD ON:

#1 ARENG

Me usume, et endasse investeerimine on suurim vara, mis aitab konkurentidest alati sammu(de) võrra ees olla. Pealegi, teadmisi ei saa mitte keegi ja mitte kunagi meilt ära võtta. Seepärast hoiame end valdkonnas toimuvaga pidevalt kursis, et oma klientidele kaasaegseid lahendusi pakkuda. 

 

#2 LIHTSUS JA LÄBIPAISTVUS

Me oleme  veendunud, et lihtsuses peitub võlu. Kuigi valdame turundusmaailma kõige keerukamaid termineid, peame oluliseks, et koostöö oleks alati selge, lihtsasti arusaadav ja aus.

 

#3 PÕNEVUS

Kui sa oled sama sihikindel nagu meie, siis oled tõenäoliselt nõus, et eesmärkideni jõudmiseks on tarvis järjepidevat rutiini. See aga ei tähenda, et töö ja sisu peaksid igavad olema. Vastupidi, see peab pakkuma pinget ja põnevust. Muidu pole mõtet.

 

#4 EMPAATIA

Me usume, et inimesed ostavad muutust, mitte tooteid või teenuseid. Seepärast võtame kõigepealt aega, et selgitada välja oma kliendi soovid ja vajadused. Alles seejärel saame tema jaoks tähendusrikkaid turundustekste hakata kirjutama.

 

Võta meiega ühendust!