MEIST

 Aastal 2018, kui Marlen ja Mikk kogemata kontori lõunapausi ajal ühte lauda einestama sattusid, selgus, et neil on palju ühist - nad töötavad samas telemarketingi meeskonnas (see selgus alles siis, tegemist oli kolossaalse kollektiiviga), nad mõlemad vihkavad oma tööd ja mõlgutavad juba esimesest nädalast peale lahkumismõtteid. Kuu jagu hiljem, justkui kokkulepitult prantsatasidki mõlemad lahkumisavaldused tiimijuhi postkasti. Marlen ja Mikk suhtlesid siiski edasi, sest ilmnes, et on ka asju, mille poolest nad erinevad - Marlen on fanaatiline turunduse entusiast ja Mikk patoloogiline loovkirjutaja. Läbi katse-eksituse meetodi sai selgeks, et need kired täiendavad üksteist ideaalselt ning sobituvad kui kaua lahus olnud puzzletükid, luues koosluse nimega BRANDFLIX... nad nüüd armastavad oma tööd!

Marlen Mais turundusstrateegMikk Surva loovjuht