FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSE

Õpi samm-sammulise juhendi järgi FB reklaampostitust kirjutama. Ärata potentsiaalsetes klientides huvi ning pane nad oma reklaamile reageerima - juba TÄNA!

Write your awesome label here.

Liitu TÄNA! 

Osalustasu ainult
392 €
37 €

Tahaksid ka endale reklaamteksti kirjutamise süsteemi, mis on teiste ettevõtete müügikäivet kahekordistanud?

Siin on ülevaade, mida sellelt 61-minutiliselt videokoolituselt teada saad:

#1 AEGUMATU REKLAAMPOSTITUSE PLAAN

KUIDAS KAVANDADA TÄHELEPANU TÕMBAVAT REKLAAMPOSTITUST
Ilma selge ja tugeva kontseptsioonita on sinu reklaam hukule määratud juba enne, kui hakkad teksti üldse kirjutama. Minu 3-osaline reklaami planeerimise protsess aitab sul teksti kirjutamisega õigest otsast pihta hakata, nii et sa päriselt ka mõistad mis reklaami sa üldse tegema hakkad, kellele reklaamid ja millistele toote eripäradele oma reklaamis rõhuma peaksid.

#2 KAHESUUNALINE REKLAAMIKAMPAANIA

KUIDAS VALIDA ÕIGET REKLAAMI SUUNDA
Need läbitestitud näidisreklaamid aitavad sul oma toodet müüa kahel erineval moel. Saad teada, millal on mõistlik ühte või teist kasutada, et info õigeaegselt klientideni jõuaks ning juhataks nad edasi müügiprotsessi.

#3 REKLAAMTEKSTI MÕÕDULINT

KUI PIKKA JUTTU VÕIB REKLAAMTEKSTIS KIRJUTADA
Selles peatükis õpid valima ja looma teksti pikkust, mis on turunduse seisukohast sinu potentsiaalsete klientide joaks efektiivsem. Olenemata sellest, kui spetsiifilises valdkonnas tegutsed.

#4 KÕNETAMISE TAKTIKAD

2 VIISI, MIS NEID SKROLLIMISEL PEATAVAD
See moodul annab sulle ideid ja õpetab, kuidas ideaalsele sihtgrupile personaalsel tasandil läheneda. Lugejad saavad end sinu reklaamisõnumiga samastada ning nad tõepoolest tunnevad nüüd, et soovid neile lahendust pakkuda, mitte ei püüa neile midagi pähe määrida!

#5 VEENMISE SALARETSEPT

KUIDAS NAD OSTUOTSUSE SINU ETTEVÕTTE KASUKS LANGETAVAD
Kui oled siiani kukalt kratsinud ja nuputanud, mis põhjusel potentsiaalsed kliendid sinu reklaamile ei reageeri, siis nüüd võid kergendunult hingata. Selles moodulis saad teada, kuidas oma toote vastu usaldust kasvatada ja mis paneb neid edasi tegutsema.

#6 LÄBIKATSETATUD REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VALEM

5 SAMMU TOIMIVA REKLAAMTEKSTI KIRJUTAMISEKS
Juhhei! Nüüd oled valmis käised üles käärima ja kõik eelnevalt õpitu pusletükkidena viiesammulisse valemisse paigutama. Just nii valmibki sinu unikaalne ja käegakatsutav reklaampostitus, mida saad juba kasvõi täna enda jaoks tööle panna.

#7 PEALKIRJA KIRJUTAMISE PROTSESS

PEALKIRJA KIRJUTAMISE 4 SAMMU
Saad teada populaarsed pealkirjatüübid, mis inimeste tähelepanu köidavad. Õpid ise võimsaid ja pilkupüüdvaid pealkirju kirjutama, mis tekitavad sihtgrupis huvi sinu reklaami kohta rohkem teada saama.

#8 🚫NIMEKIRI

MIDA REKLAAMTEKSTIS MITTE KUNAGI TEHA EI TOHI
Hurraa! Reklaamtekstiga oled nüüd ühele poole saanud, aga kindluse mõttes tahad ju veenduda, kas sinu sõnum on ikka turunduslikult õigesti üles ehitatud ning sihtgrupi jaoks väärtuslik ja kaasahaarav. Nende kontrollküsimuste abil saad rahuliku südamega reklaami eetrisse lasta ja ise (lõpuks ometi) hetkeks vabalt võtta.

Reklaam – ÜLLATUS, ÜLLATUS – on lihtsaim viis uute klientide leidmiseks

Turunduses on see üks võtmetegevusi, mis aitab ettevõtte tuntust kasvatada ning potentsiaalseid kliente müügiprotsessi juhatada. Reklaamtekst on sinu ettevõtte VÄÄRTUSLIK vara, mida saad lisaks müüginumbrite upitamisele kasutada ka brändi tuntuse ja maine tõstmiseks ning konkurentidest eristumiseks.

Pole sugugi üllatav, et ajakiri Forbes on kirjutamisoskuse nimetanud ettevõtluse üheks olulisemaks oskuseks.

Hea suhtlemisoskus saab ju alguse selgest eneseväljendamisest. Oskus end arusaadavalt väljendada saab aga alguse mõtteselgusest. Mõtteselgus omakorda põhineb oskusel hästi kirjutada…

paremaid reklaamtekste!🤩

Reklaami sisu saab alguse ideest. Kui see kirja panna, siis hakkab idee elama ja paneb lugejate pilgud teksti peal pidutsema.

Selleks, et reklaam soovitud tulemusi tooks, on tarvis see enne strateegiliselt läbi mõelda ning kasutada kirjutamisel varem tõestatud süsteemi.


Vastasel juhul jääd lihtsalt heale õnnele lootma.

Kui mõtled enne reklaami avaldamist, et soovid X perioodi jooksul müüa Y koguses tooteid, aga sul puudub selle eesmärgi täitmise jaoks süsteem, siis pelgalt sisetunde pealt kirjutatud reklaamtekst ei pruugi sind aidata.

Ka rahakoti vahele pistetud afirmatsioonidest ei pruugi kasu olla.

Sul on vaja süsteemi, kuidas oma eesmärk teoks teha.

Ma olen kokku puutunud paljude väike-ettevõtjatega, kes ei ole alati teadnud, millest reklaamteksti kirjutamisel alustada…

Sageli ei oska nad rääkida muust, kui oma tootest ja selle erilistest omadusest. Üksinda on keeruline kõigega ise hakkama saada. Kahjuks ei tea kõik ettevõtjad, kuidas endale õiget copywriterit valida, kes küsiks neilt õigeid küsimusi või kelle kogemustele nad rahuliku südamega toetud saaksid. Sageli saab takistuseks ka eelarve puudumine.

Aga mis saab siis nendest ettevõtjatest, kellel ei ole eksperimenteerimiseks aega, kes tahavad oma reklaamiga kindla peale välja minna, kuid pole võimalik professionaalset copywriterit palgata?

Mõistan seda olukorda. Oma unistuste klientide ette sisutühja reklaamisõnumiga lehvitama minna on suht mõttetu.😟

Igapäevasele BRANDFLIXi stuudiotöö korraldamisele ja olemasolevate klientide teenindamisele saan personaalset koolitust pakkuda paraku vaid üksikutele ettevõtjatele. Seepärast otsustasin leida lahenduse, mis annaks võimaluse õppida reklaamteksti kirjutamist taskukohase hinnaga kõikidel ettevõtjatel ja turundajatel, kes selle teema vastu tõsiselt huvi tunnevad... nii, et nad oskaksid ise turundusprintsiipidel põhineva reklaampostituse valmis kirjutada ning oma ettevõtte jaoks esimesel võimalusel tööle panna.

Mõtlesin, kuidas saaksin juhendada sind samamoodi nagu teen seda oma privaatklientide puhul…
kuidas saaksin seda teha soodsamalt…
kuidas saaksin sulle võimalikult lihtsasti ja ajaefektiivselt õpetada looma ettevõtte jaoks väärtuslikku vara, mida saad Facebookis kasutada nii oma brändi maine ja -tuntuse tõstmiseks, käibe kasvatamiseks kui ka konkurentidest eristumiseks…

See mõte inspireeriski mind looma ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSET.

Kõigest 61 minutiga õpetan sind reklaampostitust kirjutama 

läbikatsetatud süsteemi järgi, mida igapäevaselt oma töös kasutan.

Varem said sellele süsteemile juurdepääsu ainult need ettevõtjad, kes tellisid BRANDFLIXi reklaamikampaania, mis maksis 390 €. 

Nüüd aga...

kui liitud FB reklaampostituse kirjutamise väljakutsega, saad selle süsteemi soetada endale ainult 37 euro eest.

Täpselt nii. Annan selle samm-sammulise süsteemi sulle kõigest 37 euro eest. Seda sama süsteemi järgin reklaamide kirjutamise puhul iga kord ka ise…

Jah, ma tean, et see hind on ebareaalselt soodne, kuigi kogu väljakutsel osalemise väärtus on 392 €.  

Nojah, tegelikult on siin üks konks ka...

Minu eesmärk on julgustada ettevõtjaid ja turundajaid kirjutama selliseid reklaame, mis nende sihgtrupile päriselt korda lähevad, mitte ei ole tüütud müügipakkumised, mille eest nad ära tahavad põgeneda.

Seepärast on see väljakutse mõeldud AINULT nendele ettevõtjatele, kes teavad, et nende toode aitab elusid paremaks muuta ja tahavad sellest võimalikult paljusid inimesi teavitada.

Kui meie nägemused selles osas ühtivad, siis võime väljakutsega kohe pihta hakata.

Luban, et teen selle sinu jaoks lihtsaks. Tulen sulle poolele teele vastu ja aitan sul tunni ajaga reklaamteksti esimese mustandi valmis kirjutada...

Ma õpetan sulle eduka reklaampostituse kirjutamise süsteemi, mis aitab sul oma ideaalset sihtgruppi kõnetada, kliendibaasi, kasvatada, brändi tugevdada ning loomulikult – müüginumbreid kergitada.

Sinult ootan, et võtaksid videote läbivaatamiseks ja harjutuste kaasa tegemiseks aega 61 + 45 minutit ning vormistaksid tellimuse, mis maksab 37 €.  Kas hakkame pihta?

Marlén Mais ja BRANDFLIX

Hei!👋 Mina olen Marlén, turundusstrateeg ja BRANDFLIXi asutaja. Viimased viis aastat olen aktiivselt sotsiaalmeediaga tegelenud ning aidanud hulgaliselt erinevates valdkondades tegutsevaid alustavaid ja tegutsevaid väike-ettevõtjaid brändi turundusega.

Olen loonud reklaampostitusi, mis on aidanud neil välja selekteerida oma ideaalse sihtgrupi, leidnud nutikaid lahendusi kliendibaaside kasvatamiseks, aidanud tõsta brändide väärtust ning mis kõige olulisem - kergitanud seeläbi ettevõtete müüginumbreid.

Õppimine ja teadlik enesearendamine on minu jaoks alati väga tähtsad olnud. Olen koolitanud end mitmete maailma tippekspertide käe all nagu näiteks Grant Cardone, keda Forbes Magazine nimetas Nr 1 turundajaks ning Tai Lopez, keda Entrepreneur Magazine nimetas Nr 1 sotsiaalmeedia influenceriks.

2021.aastal lõin BRANDFLIX nimelise sisuloome agentuuri, mis keskendub bränditurunduse planeerimisele, sisu kirjutamisele ja teostamisele.  Tänaseks oleme kasvanud ja nüüd on ettevõtjatel ning -turundajatel võimalus BRANDFLIXi digitaalsel koolitusplatvormil ise õppida sisu looma.

BRANDFLIX on lihtsaim viis brändi turundamiseks!
Write your awesome label here.

Vaata, mida osalejad minu koolitusest arvavad 

Sain väga vajalikku infot, mida oma ettevõtte ja klientide kohta teadma pean.
-Marko, Ettevõtja, BRANDFLIX koolitusel osaleja
Minu jaoks väga sisukas koolitus. Sain selgeks reklaami struktuuri ja üldise arusaamise.
-KÜLLIKE, ETTEVÕTJA, BRANDFLIX KOOLITUSEL OSALEJA

Avastasin koolitusel enda jaoks postituse valemi ja sain teada, kuidas reklaami üles ehitada.

-KATI, ETTEVÕTJA, BRANDFLIX KOOLITUSEL OSALEJA

Üks parimaid koolitusi, mida viimasel ajal näinud olen. Ei mingit tühja loba ega ümmargust juttu, ainult asjalikud näpunäited. Mõtlemine sai korralikult tagurpidi keeratud, sest eks me ettevõtjatena tahame ju ainult toote reklaami teha. Meie teame oma tooteid ja teenuseid väga hästi ja mis siin ikka pikalt jahuda. Aga enamus inimesi ju ei tea ja selleks on vaja eelsoendust teha. Ja päris pikalt ning järjekindlalt. Ja plaan tuleb korralikult läbi mõelda Igatahes väga asjalik koolitus ja saan öelda, et sellest sündis mitu tulusat reklaamkampaaniat.

- Regiina
Ettevõtja, BRANDFLIX koolituse osaleja

Kellele see väljakutse on mõeldud?

 Oled tegutsev ettevõtja, kes tahab ise osata toimivat reklaampostitust kirjutada, et uusi kliente leida.

 Oled alustav ettevõtja, kes tahab oma brändi tuntust hakata sotsiaalmeedias kasvatama, aga sul pole piisavalt eelarvet (veel), et professionaalset copywriterit palgata.

 Oled ettevõtja või turundaja, kellel pole mitte ühtegi ideed kuidas kirjutada reklaampostitust nii, et see tooks päringuid ja müüki.  

 Oled tegutsev ettevõtja või turundaja, kes tahab sihtgrupist paremini aru saada, et neile õigeid reklaame teha.  

 Oled ettevõtja või turundaja, kes tahab enda kasutusse läbikatsetatud süsteemi, mille järgi ise reklaame teha. 

Mida FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSEL osaledes saad ?

 11 X videot kogupikkusega 61 minutit (väärtus 47 €)

 
Samm-sammuliste juhistega harjutustelehed, mida saad paralleelselt koolitusvideoid vaadates täita ning mille tulemusena valmib käegakatsutav turundusprintsiipidel põhinev reklaampostitus (väärtus 10 €) 

 17 x kontrollküsimust, mida saad endale enne reklaami avaldamist üle küsida (väärtus 10 €)

30 päeva juurdepääs kõikidele videotele + materjalide allalaadimise võimalus.   

OLED OMA ELU VINGEIMA REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISEKS VALMIS?

 Lisaks saad need 4 boonust  

Write your awesome label here.

BOONUS #1

E-RAAMAT “MIDA SOTSIAALMEEDIASSE POSTITADA?”

700+ ideed brändi tugevdamiseks ja konkurentsist eristumiseks
(Väärtus 45 €)

PRAKTILINE, MUGAV, ÜLIKASULIK lugemine ettevõtjale ja algajale turundajale, mis õpetab esimese postituse planeerimiseset kuni kampaaniate koostamise tehnikateni välja. Seda kasutavad oma igapäevases turundustegevuses vaid eesmärgile pühendunud ettevõtjad ning turundajad.
Write your awesome label here.

BOONUS #2

E-RAAMAT “4 PÕHJUST MIKS KLIENDID OTSUSTAVAD KONKURENDI KASUKS

Mida teha, et kliendid jääksid sinu ettevõttele ustavaks
(Väärtus 10 €) 

Raamatus oleme välja toonud 4 enamlevinud põhjust, miks tarbijad ühel või teisel hetkel langetavad ostuotsuse hoopis konkureeriva ettevõtte kasuks. Võtame iga teema eraldiseisvalt luubi alla ja toome näiteid nii kohaliku- kui ka maailmaturu tegijatelt. 
Write your awesome label here.

BOONUS #3

7-SAMMULINE JUHEND TUGEVAKS SISUTURUNDUSE STRATEEGIAKS

Kuidas muuta turundamine lihtsaks
(Väärtus 10 €)

Kas turundamine on sinu jaoks keeruline? Kas termin “strateegiaplaan” paneb õlgu väristama? Ära karda! Enamus väike-ettevõtjaid ei tea, mida see tähendab. Võta enda jaoks lihtsalt pisut aega, tee see endale selgeks ning hakka turundama nii, et iga sinu sotsialameedia positus kannab edasi väikest brändilugu.
Write your awesome label here.

BOONUS #4

INTERVJUU BRÄNDISTRATEEG KÜLLIKE PIHLAPIGA

Hädavajalik teadmistepagas ettevõtjale brändi tugevdamiseks
(Väärtus 280 €)

Selles videointervjuus räägib 19-aastase kogemustepagasiga brändistrateeg, mis vahe on reklaamil ja brändingul. Ta toob välja suurimad apsakad mida ettevõtjad brändinguga seoses sageli teevad ning jagab põnevaid kogemuslugusid, millest saad õppida, et oma ettevõttes vigu vältida ja õnnestumisi rakendada.

Küllike omab praktilist reklaamiagentuuris töötamise kogemust. Aastate jooksul on ta teostanud rohkem, kui 5000 erineva mahu- ja iseloomuga disainiprojekti. Ühtlasi on ta investeerimisfestivali "Mulgi Rahatarkus" üks peakorraldajatest. Tema klientide hulgas on nii pankasid, ürituste korraldajaid, hambakliinikuid, kaubanduskeskuseid, maakonna valdasid, kui ka väikeettevõtteid. Ta on kirjutanud mitu E-raamatut.

Liitu FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSEGA

...ja saad koheselt juurdepääsu kõikidele boonustele!

392 €
37 €

  100% turvaline maksmine käib Stripe.com makseplatvormi kaudu.

Enamlevinud küsimused FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSE kohta

Kuidas väljakutsel osaleda?

See väljakutse koosneb 11 videost, 4 harjutustelehest ja 17 kontrollküsimusest. Väljakutse toimub BRANDFLIX online koolitusplatvormil. Platvrormile saad juurdepääsu kohe, kui oled väljakutsega liitunud. Sisselogimise info saadetakse sinu e-posti aadressile, misjärel saad platvormile kohesele sisse logida, hakata videoid vaatama ning harjutusi kaasa tegema.

Platvormile logides on sul juurdepääs momentaalselt ka neljale boonusele.

Kui kaua väljakutse kestab?

Väljakutse koostamisel lähtusin eesmärgist läbida videokoolitus ühe päevaga. Kui planeerid väljakutse ühe jutiga läbi teha, siis arvesta videote vaatamiseks 61 minutit  ja orienteeruvalt 45 minutit lisaks harjutuste tegemisele.

Siin on kerge ülevaade väljakutse sisu kohta:

Sissejuhatus
Video #1
Reklaampostituse ettevalmistus
Video #2
Video #3
Video #4 + harjutused
Sisu loomine
Video #5
Video #6
Video #7
Video #8
Video #9
Video #10 + harjutused
Kokkuvõte
Video #11 + harjutus + kontrollküsimused  
Lisaks boonusmaterjalid:
2 x E-raamat allalaadimiseks
1 x juhend allalaadimiseks
1 x videointervjuu koolitusplatvormil vaatamiseks (kestvus 1h ja 38 min)

Kas saan päriselt ka 61-minutiga reklaami kirjutamise selgeks?

Kindel on see, et kui vaatad videod lõpuni, mõtled kaasa ning täidad paralleelselt harjustelehte, siis saad selge teadmise, kuidas sihtgrupile reklaamteksti kaudu läheneda nii, et nad sellele ka reageerikisd!

Kas see väljakutse sobib kõikides valdkonades tegutsevatele ettevõtetele või ainult spetsiifilistele valdkondadele?

Reklaamteksti kirjutamise süsteem, mida sellel videokoolitusel õpetan, sobib erinevate toodete ja teenuste reklaamimiseks. Ükskõik millises valdkonnas tegutsed, ükskõik kas soovid müüa eraisikutele või ettevõtetele, ostjad on kõik inimesed ja seepärast sobib see süsteem igas valdkonnas kasutamiseks. Mina olen kirjutanud reklaame näiteks sellistes valdkondades nagu: ilu, sport, elustiil, meelelahutus, lapsed, toitlustus jms.


Kui kauaks saan videokoolitusele juurdepääsu?

Sul on koolitusplatvormil olevatele videotele juurdepääs 30 päeva. Harjutustelehed, kontrollküsimused ning e-raamatud ja juhendi saad endale arvutisse või nutiseadmesse alla laadida ning kuni aegade lõpuni enda jaoks kindlasse kohta salvestada ja rõõmsalt taaskasutada. 

Kas saan raha tagasi, kui ma ei jõua väljakutset lõpuni teha?

Me ei teosta tagasimakseid. Põhjus on lihtne. See väljakutse on mõeldud ainult nendele ettevõtjatele ja turundajatele, kes suhtuvad reklaamteksti kirjutamisse tõsiselt ning varuvad väljakutsega liitudes enda jaoks paar tundi aega, et rahulikult keskenduda ja õppida.

BRANDFLIX on kiireim viis brändi turundamiseks. Kui liitud väljakutsega siis võid kindel olla, et me ei raiska mitte kunagi sinu aega.

Veel rohkem tagasisidet koolitusel osalejatelt  

"Sain teada, kuidas sihtgruppidele läheneda ja reklaami luua."  -Mattias  

"Sain teada, millele pean nüüd reklaamis rohkem rõhku panema."  -Simona   

"Sihtgrupid said minu jaoks nüüd selgemaks, eriti kui arvestada nende ostufaasi."
-Lea 

"Sain väga vajalikku infot, mida oma ettevõtte ja klientide kohta teadma pean."  -Marko  

"Minu jaoks väga sisukas koolitus. Sain selgeks reklaami struktuuri ja üldise arusaamise."  -Küllike

"Avastasin koolitusel enda jaoks postituse valemi ja sain teada, kuidas reklaami üles ehitada."  -Kati

"Sain teada, kuidas ehitada üles oma reklaampostitust. Avastasin, et pean ikka alustama algusest. Aitäh!"  -Katrin


Liitu FB REKLAAMPOSTITUSE KIRJUTAMISE VÄLJAKUTSEGA

...ja saad koheselt juurdepääsu kõikidele boonustele!

392 €
37 €

Created with