Tekitasime sinus uudishimu? Siis loe edasi 😊
Mis inspireeris meid „Ettevõtte brändingu ABC“ seminari korraldama?
Kui sa oled alustav- või tegutsev väikeettevõtja, siis tõenäoliselt on sul tekkinud brändingust ettekujutus, mis ei pruugi sugugi tõele vastata.
Juba mõnda aega on paljude turul pakutavate seminaride põhifookus olnud turundusel, mis jätavad rääkimata oluliseima.
Ettevõtjad võtavad tihti eesmärgiks teha rohkem reklaame, kirjutavad rohkem aritkleid ja blogipostitusi ning avaldavad rohkem videoid.
Nad arendavad digiturundamise oskusi ja õpivad isegi Canvas kujundama.

Samuti näitavad uuringud, et ilma turunduse ja reklaamitegevuseta ei jõua ettevõte kuigi kaugele. Reklaam ja bränding käivad käsikäes. Ettevõtted, kes tahavad teha paremaid reklaame, peavad esmalt keskenduma brändingule.
Mille poolest online seminar „Ettevõtte brändingu ABC“ siis eriline on?
See erineb teistest seminaridest oma lihtsuse poolest.
Me alustame päris algusest. Teeme seda selleks, et saaksid selge arusaama brändingust ning kuidas seda oma ettevõttes õigesti teha. Mida see täpsemalt tähendab? Siin on lihtne selgitus...
Turundusseminaridel ja koolitustel õpetatakse leidma õigeid kanaleid, mis toovad kõige paremaid müügitulemusi. Keskendutakse Facebooki reklaamidele, sotsiaalmeediaplaani koostamisele ning õige sihtgrupini jõudmist.
Need on vajalikud teadmised ja oskused toodete ning teenuste reklaamimiseks.
Kahjuks ajavad ettevõtjad need tegevused tihti brändinguga segamini, mistõttu soovimatud tulemused viivad arvamuseni, et reklaamid ei toimi või reklaamidele panustatud investeering on mõttetu.
Ei ole harvad juhtumid, kui ettevõtjad oma äritegevuse sootuks lõpetavad, sest kliente on ikka vähe ja üleüldse ei näi tegevus vilja kandvat.

„Ettevõtte brändingu ABC“ annab sulle tööriistad, millega saad hakata oma äri tugevale pinnasele üles ehitama.
BLACK BOX seminari külalisesineja, kelleks on 19-aastase kogemusega brändistrateeg Küllike Pihlap ning kes on teostanud rohkem kui 5000 erinevat disainiprojekti, õpetab ilma keerulisi termineid kasutamata kuidas bränding sinu ettevõttele isikupära annab.
Sotsiaalmeedia on juba ammu muutunud inimeste jaoks igapäeva lahutamtuks osasks. Tarbijatel lööb toodete ja teenuste valiku puhul silme eest kirjuks ning ettevõtete seas möllab tohutu konkurents. Me toome seminaril välja põhjused, miks enamus ettevõtteid jäävad publikule „kahe silma vahele“, samas kui teisi mäletatakse paremini ning neist räägitakse rohkem.
Meie seminaril saad teada, kuidas haarata kontroll selle üle, kuidas publik sinu ettevõtet tajub veel enne, kui hakkad neile oma tooteid õigetes kanalites turundama või müüma.
„Ettevõtte brändingu ABC“ hoiab ära eksimisvõimaluse. Võimatu on jääda õige sihgrupi seas märkamatuks, kui sa tead täpselt, mida tugeva brändi ehitamiseks tegema pead.
Kõigele lisaks on „Ettevõtte brändingu ABC“ videovahendusel vaadatav. Saad seda teha endale sobival ajal ja meelepärases kohas.
See tähendab, et võid saadud teadmisi hakata rakendama olenemata sellest kas alles veeretad mõtteid ettevõtjaks saamisest, oled peatselt alustav ettevõtja või juba tegutsed ärimaastikul. „Ettevõtte brändingu ABC“ on justkui matšeete, ilma milleta džunglisse minnes seaksid ohtu nii enda, kui sinuga kaasa tuleva(te) inimese(te) elu(d).
Kuidas „Ettevõtte brändingu ABC“ online seminaril osaleda
Seminaril osalemiseks varu endale 90 minutit segamatut aega. Video vaatamiseks vajad toimiva kõlariga mobiiltelefoni või arvutit.
Ideid ja kogemuslugusid, mida brändistrateeg Küllike Pihlap jagama hakkab, on palju. Seega haara endale paber ja kirjutusvahend, et saaksid märkmeid teha. Teadlased on kindlaks teinud, et käsitsi tehtud märkmed aitavad saadud infot paremini seedida ja meelde jätta.
Bränditeadlikkus on aluseks, millele kõik sinu ettevõtte turundustegevused peavad toetuma. Tugev bränding annab publikule selge arusaama sinu ettevõttest, aitab võita nende usaldust ning mõjutada ostuteekonda, mis viib paremate müügitulemusteni.
Räägi meile… Kas osaled hetkel mõnel online seminaril või koolitusel? Kuidas jääb sinu ettevõte publikule paremini meelde?