Sotsiaalmeedia RSS

kliendiprofiil, Sotsiaalmeedia -

Kas terminid kliendiprofiil, ostupersoona või sihtgrupi esindaja on sinu jaoks tuttavad?

Aga kas tead, mida need tähendavad?

Heal lapsel mitu nime, aga tähendus on neil kõigil tegelikult üks ja sama.

Kui sihtgrupp määrab ära sinu ettevõtte üldise klientide rühma, siis ostupersoona, kliendiprofiili või sihtgrupi esindaja näol on tegemist...

Loe edasi

Sotsiaalmeedia -

Kas tahad teada, kuidas oma sotsiaalmeedia sisu konkurentide seast silmapaistvamaks muuta? Paljud väike-ettevõtjad otsustavad sotsiaalmeediasse postitamisel panna rõhu oma toodetest või teenustest rääkimisele. Sageli arvatakse ekslikult, et need ongi ainsad ja vajalikud teemad, millest rääkida tuleb. Oletame, et tegemist on käsitööehete brändiga, kes postitab oma sotsiaalmeediasse ehtepilte ja teeb aeg ajalt kampaaniaid ning eripakkumisi… Aga… Kas see teeb ettevõtte teistest ehtebrändidest kuidagi erilisemaks, kes samuti ehetest räägivad ja ehtepilte postitavad? Ilmselt mitte. Mõnikord on vaja sügavamale kaevuda ja teha oma sotsiaalmeedia seinal midagi kasvõi NATUKENE teisiti, et konkurentide seast silma paista. Tere, mina olen Marleń, BRANDFLIXi turundusstrateeg! 👋 Allpool toon...

Loe edasi

facebooki postitus, Sotsiaalmeedia -

Kui sa tahad, et sinu ettevõtte sotsiaalmeedia toimiks ja aitaks sul päriselt eesmärke saavutada, siis pead oma sisu ette planeerima, mitte jääma häid ideid ootama, sest Eesmärk ilma plaanita on lihtsalt SOOV. Selles artiklis räägin, kuidas saad mõningate lihtsate võtetega panna kokku sotsiaalmeedia postituste plaani, mis sinu sihtgruppi kõnetab ning sul eesmärkideni aitab jõuda.   Enne, kui alustad sotsiaalmeedia postituste plaani tegemist, on oluline mõista, kuidas sotsiaalmeedia töötab. Inimesed kasutavad sotsiaalmeediat oma sõprade, pereliikmete ja erinevate kogukondadega suhtlemiseks. Ettevõtete jaoks on erinevad sotsiaalmeedia platvormid aga võimalus, kus oma tooteid ja teenuseid turundada ja reklaamida ning tarbija käitumisharjumusi jälgida.   Sotsmeedia kaudu...

Loe edasi

facebooki postitus, Sotsiaalmeedia -

Nüüd kuuled midagi sellist, millele sa tõenäoliselt mitte kunagi varem ei ole osanud mõelda: keskmine ettevõttele kuuluv Facebooki fännileht ei suuda oma publiku tähelepanu püüda. Kuidas nii? Enamus ettevõtjaid...

Loe edasi

facebooki postitus, Sotsiaalmeedia -

Kas oled ettevõtjana kogenud hetki, kus kukalt kratsides endalt küsid: “Mida täna sotsiaalmeediasse postitada?” Tuttav tunne, kas pole? Fännilehtedel domineerivad tihti promopõhised postitused. Kuna selline taktika ei too aga soovitud tulemusi, siis võib tekkida arvamus, et Facebooki postitus, või veelgi hullem - sotsiaalmeedia ei tööta. Ometi kasutab erinevaid sotsiaalmeedia platvorme täna 3,9 miljardit inimest üle maailma. Neist populaarseim on Facebook, mida kasutab 2,9 miljardit inimest. Samas on ka ettevõtteid, kelle postistustele sihtgrupp hoogsasti kaasa elab ja kelle online´i müük rasketest aegadest hoolimata jõudsasti kasvanud on.  Mida nemad siis teisiti teevad? Kuidas sina saaksid sarnaseid tulemusi?    Alusta turu-uuringust    Turu-uuring on...

Loe edasi