Ettevõtte bränding RSS

bränd, bränding, Ettevõtte bränding -

 “Nii keerulised väljendid, et mitte midagi ei saa aru.”😬 Kuulen seda tihti ja mul on selle kohta oma teooria.☝ Põhjus, miks brändi terminoloogia sageli arusaamatuks jääb seisneb selles, et ettevõtlusega alustades keskendume sageli kõigepealt toote/teenuse müümisele. Me võtame endale eesmärgiks tekitada stabiilne müügikäive. Seejärel, kui raha üle jääb, oleme valmis panustama reklaamitegevusse ning lõpuks oleme nõus katsuma varbaga ka tundmatut vett. Julgemad meist on valmis välja uurima mis on bränd ja mida kogu see brändinguga seotud keeruline sõnavara endast kujutab. Tegelikkuses, kalls sõber, peaks tegutsema tagantpoolt ettepoole.🔙 Küsid nüüd, et kuidas siis niimoodi?🤯 Kohe näitan.😏 Luban, et saad vastuse esialgu...

Loe edasi

Ettevõtte bränding -

Miks peaks ettevõtja oma teadmisi üldse teistega jagama? Miks ei võiks kõike õpitut ja läbikogetut ainult enda teada hoida? Või keskenduda ainult toote/teenuse lisaväärtustest rääkimisele? Tugeva brändi loomine ja säilitamine on iga ettevõtte edu jaoks ülioluline. Kui kaubamärk on usaldusväärne ning mõjub muud moodi positiivselt, siis tahavad inimesed selle ettevõtte tegemistest osa saada. Ettevõtte jaoks tähendab see müüginumbrite suurenemist ja paremaid tulevikuväljavaateid. Teadmiste kogumine pelgalt iseenda jaoks on tühine, kui neid ei jagata edasi teistele inimestele, kes saaksid seeläbi võimaluse midagi paremaks muuta. Teadmiste väärtus seisneb selles, kui neid teistega jagatakse.   Teadmistel ise ei ole väärtust.   Teadmiste jagamine...

Loe edasi

Ettevõtte bränding -

Tähelepanu saamine, tarbijatele meelde jäämine ning kõik muu, mida oma ettevõttes selle jaoks ette võtad, on meie uue online seminari, "Ettevõtte brändingu ABC", tõttu muutnud nüüd veelgi selgemaks ja arusaadavamaks.Tekitasime sinus uudishimu? Siis loe edasi...

Loe edasi

Ettevõtte bränding -

Olenemata sellest, millises valdkonnas tegutsed, selleks et olla tarbijate jaoks esimene valik, on kriitiliselt tähtis ettevõtte bränding. Ükskõik kas kasutad klientidega suhtlemiseks sotsiaalmeediat, kodulehte, uudiskirju, blogipostitusi vms. Õige sihtgrupini jõudmiseks on tähtsaim pusletükk selgelt äratuntav brändisõnum.

Kui sul on brändi loomisega raskusi, siis...

Loe edasi