Kui tihti võib ettevõte oma Facebooki fännilehele postitada?

facebooki postitus, Sotsiaalmeedia -

Kui tihti võib ettevõte oma Facebooki fännilehele postitada?

Nüüd kuuled midagi sellist, millele sa tõenäoliselt mitte kunagi varem ei ole osanud mõelda: keskmine ettevõttele kuuluv Facebooki fännileht ei suuda oma publiku tähelepanu püüda. Kuidas nii? Enamus ettevõtjaid postitavad oma fännilehele üks- või kaks korda nädalas. Nad kardavad, et tihedam positamine tüütab nende jälgijad ära ja nad võivad seetõttu lehe jälgimise hoopis lõpetada ning unscubscribe´ida. Uuringud näitavad, et kui postitada vähem, kui kaks korda nädalas, siis ei suuda ettevõte oma publikut piisavalt kaasata ning jääb hoopis seetõttu publikust ilma.

 

Õnneks on olemas lahendus, kuidas Facebooki fännileht tulemuslikult tööle panna. Üks võimalus on postitada järjepidevalt kvaliteetset sisu, järgides seejuures 80/20 reeglit. Lõviosa, ehk 80% sinu ettevõtte avaldatud postitustest peaksid siinjuures koosnema kasulikest näpunäidetest, valdkonnauudistest, küsitlustest, meelelahutusest ja üldse kõigest väärtuslikust, mis ei ole otsemüük. Ülejäänud 20% postitustest võivad olla fokusseeritud müügitegevusele.  

 

Tõenäoliselt teab iga ettevõtja, et sotsiaalmeedia on suurepärane abimees bränditeadlikkuse kasvatamiseks, klientide kaasamiseks, uute klientide leidmiseks, veebilehele liikluse juhtimiseks, müügivihjete kogumiseks, meililisti kasvatamiseks ja kliendisuhete parandamiseks. Aga nüüd tekib küsimus, et kui sageli peaksid ettevõtted siis ikkagi oma Facebooki fännilehele postitama, kui ühest korrast nädalas on liiga vähe?

 

Uuringute järgi on optimaalne postitamise arv üks kord päevas. Enne, kui otsustad lugemise pooleli jätta, sest arvad et seda on ilmselgelt liiga palju, oota korraks ja loe vaid mõningaid alljärgneivaid põhjuseid, miks selline postitamise tihendus end õigustab:

  • Igapäevane postitamine annab võimaluse olla „paremini pildis“.
  • Igapäevane postitamine ning oma jälgijatega suhtlemine aitab positiivses mõttes tugevdada ettevõtte mainet.
  • Igapäevane postitamine suurendab jälgijate arvu 4 korda kiiremini võrreldes sellega, kui postitada vähem kui kaks korda nädalas.
  • Orgaanilised postitused jõuavad Facebookis vaid 8% jälgijateni. Facebooki algoritm seab esikohale need postitused, millele elatakse paremini kaasa. See tähendab, et iga kord kui jälgija sinu loodud postitusele reageerib, peab Facebook sinu postitusi uudisvoos olulisemaks ning tõstab neid esile. Igapäevane postitamine annab sulle võimaluse jõuda seega rohkemate inimesteni.
  • Igapäevane postitamine aitab tugevdada ettevõtte ja kliendi vahelisi suhteid.

 

Miinimumina tuuakse välja 3 postitust nädalas ja maksimumina kaks postitust päevas. Kui otsustad postitada tihedamini,  kui üks kord päevas, siis muuda oma postitused mitmekesiseks. Näiteks üks uudisvoo postitus ja teine postitus stoorina. Rohkem postituse ideid leiad siit. 

 

Parim viis kindlaks teha, kui sageli peaks ettevõte oma Facebooki fännilehele postitama, on kõigepealt kindlaks määrata oma eesmärgid. Tõenäoliselt ei ole eesmärk otsemüük, vaid ettevõtte autoriteedi tõstmine, bränditeadlikkuse kasvatamine, kliendisuhete tugevdamine jne.  Neid eesmärke aitavad saavutada erinevat tüüpi postitused.  

 

Inimesed, kes hakkavad sinu ettevõtte Facebooki lehte jälgima teevad seda selleks, sest soovivad tellida sinu pakutavat sisu. Nende arvates on see kasulik või meelelahutuslik.

Kui arvad, et postitad liiga tihti ja kaotad seetõttu kliente, siis tähendab see tõenäoliselt seda, et sinu loodud ja avaldatud sisu ei ole piisavalt väärtuslik ja kvaliteetne või inimesed, kes lõpetavad sinu lehe jälgimise, ei kavatsenudki sinuga mitte kunagi koostööd teha.

 

Tahad teada, kuidas luua kasulikku ja meelelahutslikku sisu? Vaata SIIA ja uuri kohe järgi!


Avalda arvamust