BLOGI SOTSIAALMEEDIASSE POSTITAMISEST RSS

kliendiprofiil, Sotsiaalmeedia -

Kas terminid kliendiprofiil, ostupersoona või sihtgrupi esindaja on sinu jaoks tuttavad?

Aga kas tead, mida need tähendavad?

Heal lapsel mitu nime, aga tähendus on neil kõigil tegelikult üks ja sama.

Kui sihtgrupp määrab ära sinu ettevõtte üldise klientide rühma, siis ostupersoona, kliendiprofiili või sihtgrupi esindaja näol on tegemist...

Loe edasi

Sotsiaalmeedia -

Kas tahad teada, kuidas oma sotsiaalmeedia sisu konkurentide seast silmapaistvamaks muuta? Paljud väike-ettevõtjad otsustavad sotsiaalmeediasse postitamisel panna rõhu oma toodetest või teenustest rääkimisele. Sageli arvatakse ekslikult, et need ongi ainsad ja vajalikud teemad, millest rääkida tuleb. Oletame, et tegemist on käsitööehete brändiga, kes postitab oma sotsiaalmeediasse ehtepilte ja teeb aeg ajalt kampaaniaid ning eripakkumisi… Aga… Kas see teeb ettevõtte teistest ehtebrändidest kuidagi erilisemaks, kes samuti ehetest räägivad ja ehtepilte postitavad? Ilmselt mitte. Mõnikord on vaja sügavamale kaevuda ja teha oma sotsiaalmeedia seinal midagi kasvõi NATUKENE teisiti, et konkurentide seast silma paista. Tere, mina olen Marleń, BRANDFLIXi turundusstrateeg! 👋 Allpool toon...

Loe edasi

bränd, bränding, Ettevõtte bränding -

 “Nii keerulised väljendid, et mitte midagi ei saa aru.”😬 Kuulen seda tihti ja mul on selle kohta oma teooria.☝ Põhjus, miks brändi terminoloogia sageli arusaamatuks jääb seisneb selles, et ettevõtlusega alustades keskendume sageli kõigepealt toote/teenuse müümisele. Me võtame endale eesmärgiks tekitada stabiilne müügikäive. Seejärel, kui raha üle jääb, oleme valmis panustama reklaamitegevusse ning lõpuks oleme nõus katsuma varbaga ka tundmatut vett. Julgemad meist on valmis välja uurima mis on bränd ja mida kogu see brändinguga seotud keeruline sõnavara endast kujutab. Tegelikkuses, kalls sõber, peaks tegutsema tagantpoolt ettepoole.🔙 Küsid nüüd, et kuidas siis niimoodi?🤯 Kohe näitan.😏 Luban, et saad vastuse esialgu...

Loe edasi

facebooki postitus, Sotsiaalmeedia -

Kui sa tahad, et sinu ettevõtte sotsiaalmeedia toimiks ja aitaks sul päriselt eesmärke saavutada, siis pead oma sisu ette planeerima, mitte jääma häid ideid ootama, sest Eesmärk ilma plaanita on lihtsalt SOOV. Selles artiklis räägin, kuidas saad mõningate lihtsate võtetega panna kokku sotsiaalmeedia postituste plaani, mis sinu sihtgruppi kõnetab ning sul eesmärkideni aitab jõuda.   Enne, kui alustad sotsiaalmeedia postituste plaani tegemist, on oluline mõista, kuidas sotsiaalmeedia töötab. Inimesed kasutavad sotsiaalmeediat oma sõprade, pereliikmete ja erinevate kogukondadega suhtlemiseks. Ettevõtete jaoks on erinevad sotsiaalmeedia platvormid aga võimalus, kus oma tooteid ja teenuseid turundada ja reklaamida ning tarbija käitumisharjumusi jälgida.   Sotsmeedia kaudu...

Loe edasi

Oleme korduvalt puudutanud tõsiasja, et kui tahad olla oma valdkonnas tõsiseltvõetav, teiste seast silma paista ja sotsiaalmeediat täielikult ära kasutada, pead postitama iga päev. Need ettevõtjad, kes selle eesmärgiks võtavad, saavad aga üsna ruttu aru, et see on palju suurem väljakutse, kui algul arvata võis. Järjepidevus on paras katsumus, millega paljud hakkama ei saa. Teine probleem, mis üsna pea pead tõstab, on ideede puudus. Kuigi vähesed, saavad osad ettevõtjad küll igapäevase postitamisega hakkama, aga näevad üsna pea, et nende poolt loodav sisu ei anna tulemusi. Lihtsalt mingi poolpiduse seinamaalingu tegemine selleks, et linnuke kirja saada on veel hullem, kui harva...

Loe edasi